Koningsdag 2022

Programma 2022

Almkerk verlicht en versiert!

Donderdag 21 april – zaterdag 30 april

Traditiegetrouw zullen de straten van Almkerk weer verlicht zijn tijdens de feestweek.

De buurten zijn al maanden in voorbereiding om hun buurt om te toveren in een andere wereld aan de hand van het gekozen thema. Deze avond gaat een onafhankelijke jury door het dorp om de buurtverlichting te beoordelen en te waarderen. Wie zal er deze editie met de felbegeerde prijs van “Beste Buurtverlichting en Versiering ”naar huis gaan?

Qmusic – The Party

Vrijdag 22 april – tent open: 20.00 uur // aanvang: 21.00 uur

Leden 5 euro – niet-leden 10 euro (legitimatie verplicht)

Ook dit jaar zijn de DJ’s van Qmusic – The Party weer van de partij! Met een spetterend optreden gaan ze de tent weer op z’n kop zetten! Natuurlijk mag het foute uur niet ontbreken. Kom deze avond gezellig naar de tent voor een dansje!

Hardloopronde Roparun Almkerk

Zaterdag 23 april – aanvang: 11.00 uur

Deze dag organiseert Roparun Almkerk een hardloopwedstrijd voor het goede doel.

Meer informatie is te vinden op: www.teamalmkerk.nl

Uitslag Almkerk verlicht en versiert!

Zaterdag 23 april – aanvang: 14.00 uur

Ook nieuwsgierig welke buurt er dit jaar met de felbegeerde prijs van “Beste Buurtvelichting en Versiering”naar huis gaat? Kom dan om 14.00 uur naar de tent voor de uitslag.

Almkerk LIVE

Zaterdag 23 april – tent open: 19.00 uur // start: 20.00 uur

Leden 5 euro – niet-leden 15 euro (legitimatie verplicht)

Dit jaar zijn we eindelijk weer LIVE en gaat het dak er af! ‘De koning van de kroeg’  Frans Duijts komt naar Almkerk dus dat gaat zeker lukken. Ook Jeroen van Zelst, Thom Craane en onze eigen Johnny Gold zijn van de partij! Tussen deze toppers door zullen DJ duo Mark en Johan jullie voorzien van heerlijke dans- en meezingplaten. Een bomvol programma waarbij we om 20:00 uur los gaan. Kom dus op tijd!

Kerkelijke samenkomst

Zondag 24 april – tent open: 18.00 uur // start: 18.30 uur

Deze zondag vindt er een samenkomst plaats in de feesttent. Deze wordt georganiseerd door de vier kerken uit ons dorp. De basis is de interkerkelijke jeugdsamenkomst zoals deze plaats zou vinden in de Geref. kerk. Deze samenkomst is nog breder zodat deze toegankelijker is voor jong en oud.

Pubquiz

Dinsdag 26 april – tent open: 19.30 uur // start: 20.00 uur

Leden gratis – niet-leden 5 euro (legitimatie verplicht)

Deze avond opent het grootste café van Almkerk zijn deuren en zullen de buurten het tegen elkaar opnemen tijdens de pubquiz. Welke buurt weet het meeste van Almkerk, topografie en sport? Dit is een kleine greep uit de categorieën die deze avond aan bod zullen komen. Ben jij benieuwd welke buurt met de winst naar huis gaat? Kom gezellig langs en moedig je eigen buurt aan!

Koningsdag 2022

Woensdag 27 april – hele dag

Vrijmarkt (9.00 uur – 12.00 uur)

Ook dit jaar is er weer gelegenheid om je spullen van zolder te halen en te verkopen op de jaarlijkse vrijmarkt. Kom jij ook kijken of er nog iets leuks tussenzit? Vanaf 9.00 uur ben je welkom om een plekje in te richten. De vrijmarkt duurt tot 12.00 uur. De verkoopplaatsen zijn gratis, dus ruim je zolder op om een leuk centje te verdienen.

Geheime buurtopdracht

Dat blijft uiteraard nog even geheim. Jullie horen spoedig!

Koningsdag matinee  (14.00 uur – 18.00 uur)

Vanaf 14:00 uur zal onder muzikale begeleiding van DJ Robin Colijn deze middag feestelijk afgesloten worden onder het genot van een hapje en een drankje. Bij mooi kun je heerlijk genieten op het terras. De kinderen kunnen zich laten schminken en ook wordt er een dierendemo verzorgd met slangen, spinnen en nog veel meer!

Playbackshow

Vrijdag 29 april  – tent open: 19.30 uur // start: 20.00 uur

Leden gratis – niet-leden 5 euro (legitimatie verplicht)

De buurten zullen deze avond hun “plankenkoorts” opzij moeten zetten om hun beste optreden ten tonele te brengen. Wie weet zijn er talenten bij die ontdekt worden en een toekomst tegemoet gaan in de showbizz. U zult versteld staan van het niveau en de amusementswaarde van de acts. Tijdens de pauze en het juryoverleg wordt de muziek verzorgd door RC Showtechniek van Robin Colijn.

Na de prijsuitreiking van de playbackacts zal ook de uitslag van de geheime buurtopdracht en de eindstand van de Beste-Buurt-Competitie bekend gemaakt worden.

Afsluiting tentjesfeest 2022

Zaterdag 30 april – (locatie: buurttenten)

Helaas aan alles komt een eind. Deze avond zijn de buurtenten voor het laatst open. Nog geen kroegentocht door Almkerk gedaan of wil je nog eenmaal met je buurman of buurvrouw een drankje doen? Dit is dan je laatste kans!

Met vriendelijke groet en een goede gezondheid,

Bestuur  Oranjevereniging Almkerk

Copyright © 2022 Oranjevereniging Almkerk. Alle rechten voorbehouden.

Website door

Webspecialty