Koningsdag 2018

Programma 2018

Vrijdag 20 april

Q-music, inclusief het foute uur

tent open: 21.00 uur, leden 5 euro /niet-leden 10 euro (legitimatie verplicht)

Ook dit jaar zijn de DJ’s van Q-music weer van de partij! Met een spetterend optreden gaan ze de tent weer op zijn kop zetten! Natuurlijk mag het foute uur niet ontbreken.

Kom deze avond gezellig naar de tent voor een dansje!

Zaterdag 21 april

Saturday Night Live!

tent open: 21.00 uur, leden gratis /niet-leden 5 euro (legitimatie verplicht)

Dit belooft een prachtige avond te worden met gekke danspasjes en veel meezingen. Dit jaar worden we de hele avond vermaakt door de party coverband: Mag Het Wat Zachter! Een band die, zoals ze het zelf omschrijven, een missie heeft: zoveel mogelijk mensen een onvergetelijk feest bezorgen. Een avond waarop doormiddel van een ijzersterke performance, een ongekende energie en een hoog muzikaal niveau, de band die zowel tijdloze klassiekers als hedendaagse hits speelt, vaak verpakt in verassende medleys en knallende mash-ups!

Dit wordt een avond om niet snel te vergeten!

Maandag 23 april

Korenavond

aanvang: 19.00 uur, Locatie: Grote Zaal, Altenahove

Op deze avond is iedereen welkom in Altenahove om te komen genieten en luisteren naar twee koren uit de regio: Meidenkoor Woest Genoegen uit Hank en het Smartlappenkoor Uit volle Borsten uit Dussen zullen een optreden verzorgen.

Een avond waarop u kunt luisteren naar mooie samenzang. Meezingen mag natuurlijk ook!

Dinsdag 24 april

Ouderenmiddag: bingo

aanvang: 14.00 uur, Locatie: Grote Zaal, Altenahove

Uiteraard mag de ouderenbingo ook niet ontbreken. Vanaf 14.00 uur bent u van harte welkom om fanatiek mee te doen en kans te maken op vele leuke prijzen. Koffie en thee staat klaar!

Donderdag 26 april

Preuvenement

tent open: 18.00 uur

Door het grote succes van vorig jaar en alle positieve reacties die wij hebben ontvangen zal er ook dit jaar weer een preuvenement plaatsvinden. Net als vorig jaar bieden verschillende lokale en regionale ondernemers hun specialiteiten aan. Je kunt weer komen proeven en uiteraard is er weer de mogelijkheid de overheerlijke specialiteiten aan de kraam te kopen.

Dit jaar hebben we het aanbod aan eten en drinken uitgebreid met complete gerechten. Ons advies: eet thuis niets! De avond zal opgeluisterd worden met sfeervolle muziek door onze huis DJ Robin Colijn en een optreden van Mannenkoor de Maasmaten.

Komt allen deze avond langs voor een hapje en een drankje!

Heel Almkerk Bakt 2018

Hoor jij van iedereen dat je de lekkerste en mooiste taarten bakt en durf jij de strijd aan? Doe dan dit jaar mee met Heel Almkerk Bakt! Lever je taart tussen 18:00 uur en 18:30 uur in de feesttent in tijdens het Almkerks Preuvenement en laat zien dat deze mensen gelijk hebben!

Drie meesterbakkers uit de regio zullen al het lekkers keuren en de beste taartenbakker kiezen.

Wie gaat er, naast een mooie prijs, met de titel Beste Bakker van Almkerk en Omstreken 2018 naar huis?

Voor meer informatie zie onderstaande flyer.

poster

Vrijdag 27 april

Koningsdag

Vrijmarkt

tent open: 8.00 uur

Natuurlijk kun je ook dit jaar weer in de tent terecht om je spullen te verkopen en van alles te kopen.
Vanaf 8.00 uur ben je welkom om een plekje in te richten. De vrijmarkt duurt tot 12.00 uur. De verkoopplaatsen zijn gratis dus ruim je zolder op om een leuk centje te verdienen.

Koningsspelen: Avontuurlijk door Almkerk

start: 14.00 uur

Dit jaar geen kinderoptocht maar een fietsavontuur voor de hele familie! Als familie scoort je punten door verschillende spellen te spelen verspreid door Almkerk. We gaan hierover nog niet teveel verklappen maar leuk wordt het wel!

Ben je nieuwsgierig geworden? Kom deze middag met de hele familie naar de tent tussen 14.00 uur en 14:15 uur en doe gezellig mee! Natuurlijk mag iedereen meedoen maar het is vooral leuk voor kinderen tot 12 jaar.

Tussen 15:30 en 16:00 uur zullen jullie weer terug zijn in de tent waar de winnaars bekend worden gemaakt.

Feestelijke Afsluiting

start: 15.00 uur

De feestweek sluiten we af met een hapje,drankje en een dansje. Wij nodigen je van harte uit om samen een drankje te doen en een hapje te eten. Bij mooi weer kun je heerlijk genieten op het terras.

Onze DJ Robin Colijn gaat zorgen voor een feestelijke afsluiting van de feestweek!

Vrijdag 4 mei

Dodenherdenking (Woudrichem)

In de Nederlands Hervormde kerk te Woudrichem wordt een herdenkingsdienst gehouden. Deze dienst begint om 18:45 uur. Na de dienst is de stille tocht naar het monument, met daar aansluitend de kranslegging. Vertrek vanuit Almkerk om 18:20 uur. Belangstellenden die mee willen naar de dodenherdenking kunnen zich melden bij Wilbert v. Steenis, tel. 0683520441.

Natuurlijk kunt u ook op eigen gelegenheid gaan.

Tenslotte

Wij als bestuur van de Oranjevereniging, hebben geprobeerd om ook dit jaar weer een programma samen te stellen met voor ieder wat wils.

wij willen graag iedereen bedanken die op welke manier dan ook hebben meegewerkt aan de organisatie van het Oranjefeest 2018.

Rest ons nog te zeggen dat een dorpsfeest mogelijk gepaard gaat met enige overlast, wij vragen hiervoor uw begrip. Mocht u echter klachten, op- en of aanmerkingen hebben, neem dan gerust contact op met een van de bestuursleden.

Wij hopen u in de dagen voor en op 27 april te zien in de feesttent.

Bestuur OVA.

Copyright © 2019 Oranjevereniging Almkerk. Alle rechten voorbehouden.

Website door

Webspecialty