Koningsdag 2019

Programma 2019

Zaterdag 20 april

Apres Skihut On Tour

tent open: 21.00 uur, leden 5 euro /niet-leden 10 euro (legitimatie verplicht)

Dit jaar komt de Apres Skihut On Tour naar de feesttent.
De Feest DJ’s en feestzanger van de Apres Skihut On Tour zetten deze avond de tent op zijn kop met de leukste feestmuziek!
Ben jij ook van de partij? Kom gezellig langs in de grootste apres ski hut van Almkerk!

Dinsdag 23 april

Presenteer je thema!

tent open: 19.30 uur, aanvang: 20.00 uur entree gratis (legitimatie verplicht)

Deze avond gaan de buurten het thema dat gekozen is voor de tentjesfeesten 2020 bekend maken aan Almkerk!

Alleen een tipje van de sluier, of een volledig uitgewerkte presentatie? en powerpoint presentatie of het opvoeren van een stukje, op deze avond mag het allemaal!

Kom jij deze avond gezellig langs om een drankje te drinken en te kijken wat de buurten in petto hebben voor 2020?

Woensdag 24 april

Ouderenbingo

aanvang: 14.00 uur, Locatie: Grote Zaal, Altenahove

Uiteraard mag de ouderenbingo ook niet ontbreken. Vanaf 14.00 uur bent u van harte welkom om fanatiek mee te doen en kans te maken op vele leuke prijzen. Koffie en thee staat klaar!

Donderdag 25 april

Preuvenement

tent open: 18.00 uur

Door het grote succes van de afgelopen 2 edities, in 2017 en 2018, en alle positieve reacties die wij hebben mogen ontvangen zal ook dit jaar, voor de 3e keer, het Almkerks Preuvenement plaatsvinden.

Net als de afgelopen 2 jaar bieden verschillende lokale en regionale ondernemers hun specialiteiten aan. Je kunt weer komen proeven en uiteraard is er weer de mogelijkheid de overheerlijke specialiteiten aan de kraam te kopen.

Het afrekenen van gekochte producten vindt plaats met munten die je aan de kassa kunt kopen.
Ook dit jaar hebben we weer volop aanbod van eten, drinken en complete gerechten.
Ons advies: eet thuis niets!

De avond zal opgeluisterd worden met sfeervolle muziek door onze huis DJ Robin Colijn en Trio Vastgoed.

Komt allen deze avond langs voor een hapje, een drankje en een gezellige avond met dorpsgenoten!

Vrijdag 26 april

Almkerks Vermaak

tent open: 21.00 uur, leden gratis /niet-leden 5 euro (legitimatie verplicht)

Een avond vol met Almkerks Vermaak! De jongens van Het Hok Almkerk doen dit jaar de feesttent in Almkerk aan!

Deze avond staat garant voor een groot feest en worden we door het Hok On Tour meegenomen langs verschillende muziekstijlen met als hoogtepunt een half uur Almkerks Vermaak.

Ook Johnny Gold kan op deze Almkerkse avond natuurlijk niet ontbreken!

Een avond voor jong en oud!

Zaterdag 27 april

Koningsdag

Vrijmarkt

tent open: 8.00 uur

Natuurlijk kun je ook dit jaar weer in de tent terecht om je spullen te verkopen en van alles te kopen.
Vanaf 8.00 uur ben je welkom om een plekje in te richten. De vrijmarkt duurt tot 12.00 uur. De verkoopplaatsen zijn gratis dus ruim je zolder op om een leuk centje te verdienen.

Koningspelen

start: 14.00 uur

Naar aanleiding van de grote opkomst van het fietsavontuur van vorig jaar, hebben we dit jaar een spellen middag georganiseerd voor de hele familie. Denk aan verschillende leuke activiteiten voor iedereen.

Lijkt het je leuk om mee te doen kom dan tussen 14:00 uur en 15:00 uur met je groep van 4 tot 8 personen naar de tent en doe gezellig mee!

Natuurlijk mag iedereen meedoen maar het is vooral leuk voor kinderen tot 12 jaar.

Tussen 15.30 uur en 16.00 uur zullen jullie weer terug zijn in de tent waar de winnaars bekend worden gemaakt.

Feestelijke Afsluiting

start: 15.00 uur

De feestweek sluiten we af met een hapje,drankje en een dansje. Wij nodigen je van harte uit om samen een drankje te doen en een hapje te eten. Bij mooi weer kun je heerlijk genieten op het terras.

Onze DJ Robin Colijn gaat zorgen voor een feestelijke afsluiting van de feestweek!

Zaterdag 4 mei

Dodenherdenking (Woudrichem)

In de Nederlands Hervormde kerk te Woudrichem wordt een herdenkingsdienst gehouden. Deze dienst begint om 18:45 uur. Na de dienst is de stille tocht naar het monument, met daar aansluitend de kranslegging. Vertrek vanuit Almkerk om 18:20 uur. Belangstellenden die mee willen naar de dodenherdenking kunnen zich melden bij Wilbert v. Steenis, tel. 0683520441.

Natuurlijk kunt u ook op eigen gelegenheid gaan.

Tenslotte

Wij als bestuur van de Oranjevereniging, hebben geprobeerd om ook dit jaar weer een programma samen te stellen met voor ieder wat wils.

wij willen graag iedereen bedanken die op welke manier dan ook hebben meegewerkt aan de organisatie van het Oranjefeest 2019.

Rest ons nog te zeggen dat een dorpsfeest mogelijk gepaard gaat met enige overlast, wij vragen hiervoor uw begrip. Mocht u echter klachten, op- en of aanmerkingen hebben, neem dan gerust contact op met een van de bestuursleden.

Wij hopen u in de dagen voor en op 27 april te zien in de feesttent.

Bestuur OVA.

Copyright © 2019 Oranjevereniging Almkerk. Alle rechten voorbehouden.

Website door

Webspecialty