Koningsdag 2021

Programma 2021

Koningsdag (onder voorbehoud)

Drive Thru met Oranje Dorpstocht op Koningsdag 2021

Het doorgaan is afhankelijk van de situatie en de besluiten vanuit de overheid wat wel en niet mogelijk is op Koningsdag 2021.

Datum: Koningsdag op dinsdag 27 april 2021
Locatie: Startplaats, parkeerterrein  De Soos Almkerk (ingang via Achterstraat)
Aanvang: Vanaf 10.00 uur
Voor wie: Voor ouder(s) met kinderen, als groep/gezin
Wat: Als gezin met de fiets door het dorp om leuke opdrachten uit te voeren

Hoe ziet deze dag er precies uit?

• Kom met het hele gezin op de fiets naar de Drive Thru, bij De Soos Almkerk
  • Versier jullie fietsen zo mooi mogelijk, je kunt hiermee een leuke prijs winnen
  • Bij de Drive Thru gaan jullie een parcours afleggen met spelletjes en op de foto met de “jarige job”
  • Na de Drive Thru gaan jullie het dorp in om opdrachten uit te voeren
  • Als alle opdrachten uitgevoerd zijn komen jullie terug bij de Drive Thru, en dan hopen wij dat jullie een leuke middag hebben gehad

In verband met de richtlijnen van het RIVM en de maatregelen rondom Covid-19 zijn we genoodzaakt te werken met “tijdsloten”. Om deel te kunnen nemen is vooraf aanmelden, per mail, noodzakelijk. Vervolgens krijgen jullie een tijdstip door wanneer jullie aanwezig moeten zijn om te kunnen starten.

Stuur een mail, uiterlijk woensdag 21 april, om je als gezin aan te melden naar:

ovakoningsdag2021@hotmail.com

Graag vermelden:

• Gezinsnaam, adres, telefoonnummer en het aantal personen

Als bestuur willen wij alle inwoners van Almkerk oproepen jullie huis zo uitbundig en mooi mogelijk te versieren om er een speciale en feestelijke dag van te maken.

100 jaar Oranjevereniging Almkerk

Ja, u heeft het goed gelezen. We bestaan dit jaar 100 jaar. Oranjevereniging Almkerk is opgericht in 1921. Citaat uit het NIEUWSBLAD  van september 1921:

“Almkerk-Zaterdag 24 Sept a.s. des n.m. 6 ½ uur (ZT.) zal bij C. Dekker alhier een openbare vergadering gehouden worden tot het oprichten van een Oranjevereniging.

Dit heugelijk feit willen we niet zomaar voorbij laten gaan. Houd dus vrijdag 17 september en zaterdag 18 september vrij in uw agenda!  Op vrijdagavond 17 september is er een expositie met foto- en filmmateriaal van vroeger en nu in ’t Verlaat. Op zaterdag 18 september is er een “openluchtfestival” met muziek en een gezellige avond voor jong en oud.

Uiteraard zijn we als Oranjevereniging afhankelijk van de situatie rondom Covid-19, en kunnen we nog niet garanderen dat bovenstaande activiteiten kunnen doorgaan, in welk vorm dan ook.

Met vriendelijke groet en een goede gezondheid,

Bestuur  Oranjevereniging Almkerk

Copyright © 2021 Oranjevereniging Almkerk. Alle rechten voorbehouden.

Website door

Webspecialty